úterý 16. června 2015

BYDLÍM

... ptáte se co nového... NIC.

Momentálně mám do konce týdne zaplacený pokoj v takovém tom klasickém cihlovém domku, co je jich na sobě nalepených asi třicet. Je to fajn.
I feel so british. (klik)

Spolubydlící moc nepotkávám. Záměrně. Moje ASOCIAL a AWKWARD já se opět probudilo k životu, takže omezuju návštěvy koupelny a kuchyně, abych nikoho moc nepotkávala.
Přišel mi ten dopis, který potřebuju k registracím v agenturách, ale než jsem se stihla do nějaké přihlásit, přišly z jiných stran úplně jiné nabídky. Řekněme, že je to všechno in progress.

Vlastně teď žiju ze dne na den. Nevím co bude zítra, příští týden a už vůbec, co bude příští měsíc.
Rozhodla jsem se přestat stresovat a prostě počkat co a jak se vyvrbí.
Ačkoliv jsem chronický OVERTHINKER, nemám teď možnost o věcech moc uvažovat, protože ani pořádně neznám varianty.
Je to hrozně osvobozující.
Dneska jsem třeba strávila dvě hodiny v knihkupectví. Proč taky ne. Nemám co na práci a jenom bydlím. Bydlím a jím.

Poundland je můj nejlepší kamarád.
Houbičky na nádobí za libru. 6pack toaletního papíru za libru. Termoponožky za libru. Prádelní šňůra za libru. Utěrka za libru. A taky obří Toblerone za libru. Maltesers za libru. Pringles za libru. Kešu za libru. (That time of a month...)
Dokonce jsem šla do Primarku a koupila si jenom deku a vonné svíčky na přebití zatuchlého odéru v pokoji (KONCENTRACE A ZÁKAZ ROZHLÍŽENÍ LEVEL 8000).
Když tak nad tím přemýšlím. Soudě podle toho, že jsem koupila houbičky na nádobí, toaletní papír a deku a přišel mi sem dopis, budu moct říkat: BYDLELA JSEM V ANGLII.

Takže vlastně, ať už to dopadne jakkoliv - 1 LIFE GOAL ACHIEVED

-----------------------------------------------------
Přišly mi nějaké reakce na moje minulé myšlenkové zvratky a usmívám se ještě teď. Ani jsem nevěděla, kam tímhle mířím a jestli vůbec chci, aby to někdo četl. Teď vím, že vy to chcete číst.

Pro všechny, kteří mi napsali nějaký feedback, tu mám Lea za odměnu. Jste super.


Žádné komentáře:

Okomentovat