čtvrtek 8. října 2015

(T)ISSUES

Být dospělý znamená, muset si udělat čas na to být nemocný.
Dnes jsem strávila dvě hodiny uklízením a vařením, abych mohla další tři dny jenom ležet a "být nemocná".
Ještě že už jsem se naučila nenasrat se pokaždé, když mi něco naruší plány.
(Jinak bych teď byla asi pěkně nasraná.)

No takže se teď nacházím v posteli, na nočním stolku mám asi deset chodů ( a dalších třicet svačinek mám v lednici), zázvorový čaj se slivovicí, dvacet různých medikamentů a dvě krabice s kapesníkama. Pokud by šlo nečůrat, nemusela bych se ty tři dny asi ani hnout.
A stejně jsem popuzená, protože existuje asi dvacet dalších věcí, které bych teď měla dělat, nebo dělala mnohem radši.

Třeba bych si konečně měla jít vyzvednout nový diář, který jsem si objednala.
Tak se asi taky pozná, že už jsem dospělá. Kupuju si diáře a kancelářské potřeby a mám z nich radost...a ještě větší radost mám z toho, že je pak třeba ten diář nabitý schůzkama a deadlinama a že jsem jakože fakt dospělá a umím si organizovat čas. (Akorát teda pak nesmím onemocnět no... )
Jo a je to teda diář s motivem Hvězdných Válek, protože tak moc dospělá zase ještě nejsem.






Žádné komentáře:

Okomentovat